Söndag 14/10 - 2012

 Godmorgon!
Idag är det söndag och det är ju en såkallad vilodag, dock känns det nästan som att det är vilodagar många dagar :-D Idag har jag inga speciella planer, jag ska tvätta och sen ska jag bara undersöka vissa saker. Jag har bestämt mig för en sak nu och det ska jag fan klara, det är på tiden alltså. Jag kommer informera er sen vad det är som gäller. Vädret är inget roligt, solen är helt borta och det bjuds bara på regn :-/ Inte något jag önska. Men det är vad hösten och vinter bjuder på. Jag sitter också och funderar på hur jag ska göra med tunisien. Jag kommer nog åka dit i december istället så ska jag försöka jobba så mycket jag kan nu innan så man har pengar för det är ju inte billigt. Nu ska jag äta min frukost. Hoppas ni får en trevlig söndag!
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0