Söndag

Godmorgon!
Igår blev det en spontanutgång, jag, Hannah, Shkelzen och Bechir drog ut till Harrys i Malmö. När vi kom in så behövde Bechir kissa så vi andra gick sakta sålänge. Dock kom Bechir aldrig ifatt oss, jag undrar hur länge han kissa?? Men när vi var framme gick vi in och sen ut där folket står och röker och då kom Bechir. Han fick inte komma in. Vi försökte locka vakterna, men det gick inte. Så han åkte till en kompis och sen tog bussen hem. Sen satte festen igång, det var många människor redan tidigt så det satte igång tidigt, skoj! Jag stannade till ca 02.30 sen orkade jag inte mer. Musiken var riktigt bra, men det var ju inte så konstigt för det var den bästa djn.
Nu ska vi åka till Malmö och hälsa på vår faster. Ha en bra dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0