Snart dags...

... för att sticka iväg till jobbet. Är inte helt kry än men som jag sagt innan så behövs ju pengarna. Fick precis ett sms att jag blivit bokad i december 3 veckor på min favvo förskola så det är ju skönt, då har man jobb in i det sista. Jag har kokat potatis och morötter som vi ska ha ikväll till pytten, så är det lite förberett. Vi alla slytar ju lite senare i och med vi jobbar, så då är det bra att förberedda lite.
Nu ska jag gå ut med Miro också innan jag sen sticker iväg. Det ser ut att kunna vara helt okej väder, lite kallt men inget regn så det är bra.
Hoppas ni kan ha en bra tisdag så hörs vi senare!
 
Puss och Kram
 
Inte jättebra bild men ni kan ju se att håret är lite mörkare än vanligt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0