Lördag!

Hej allihop!
Nu på förmiddagen har jag bara tagit det lugnt, jag såg lite av filmen " Dear John", den är så bra, gillar musiken i den också. Nu kommer snart Frida hem och då ska vi köra iväg till Usports och kolla på skorna och se om jag kan hitta några jag gillar, hoppas hoppas :-) Sen ska vi hem och käka middag och sen får vi se vad kvällen bjuder på. Blir det en spontan utgång eller en mysig hemma kväll? Ja vi får se helt enkelt. Ska inom på maxi också och handla lite nagellack för nu har jag lite längre naglar och då är det fint att måla dem. Älsklingen har fortfarande dålig uppkoppling så vi får se när den blir bättre igen.
 
Nu ska jag sticka iväg. Ha en bra lördag!
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0