Lördag 20/10-2012

Godmorgon!
Idag är det lördag och min äldsta syster kommer hit med sin familj, det ska bli skoj att träffa dem igen. Jag ska baka lite äppelsmulpajer sen som vi ska ha. Jag slängde precis in en tvätt och jag hoppas den hinner bli klar innan dem kommer. Annars idag har jag inga planer, våra kompisar och mina systrar ska in till malmö och spela laserdome så jag hoppas att de får jättekul. Idag när jag vaknade så hade jag jätteont i halsen, kan knappt svälja så nu har det brytit ut ordentligt. Vill inte vara sjuk, måste jobba så jag tjänar en massa pengar, har blivit rent penga galen nuförtiden men det är bara för jag måste åka till Mohamed och det är inte billigt direkt.
 
Nu ska jag spela lite och dricka mitt te. Hoppas ni får en bra lördag. Jag har hört att det skulle vara fint väder idag så vi får se helt enkelt.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0