Let me give your heart a break!

Hej!
Fick gå några minuter tidigare från jobb vilket var skönt. Det är dags för den tiden varje månad nu och smärtan var olidlig idag och inga tabletter hade jag med mig så hade sjukt ont på jobbet, ville bara hem. Just nu sitter jag och tittar lite på tv och senare ska vi köra iväg och storhandla för några veckor framåt. Får se vad det blir för godsaker denna veckan eller nästa blir det ju :-D Ska ialladall handla en massa fisk så vi har det också. Annars idag så har jag inga planer, blir nog inte som jag skrev imorse för de körde precis in och skulle hämta Hannahs pojkvän och då kommer ju inte hans kompisar hit.
 
Dock ska jag och min lilla syster till gymmet och kolla kort iallafall.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0