I still get those goosebumps....

Godmorgon!
Idag är det lördag och snart har ännu en vecka passerat. Som sagt så flyger tiden bara iväg nu. Jag har inga planer direkt för idag mer än att jag måste tvätta lite. Annars så blir det bara lugn dag. Igår blev det lite ont om uppdatering för vi var bara 2 personer på jobb på eftermiddagen och sen när jag kom hem så fick jag göra en massa ärenden och sen var jag helt slut. La mig tidigt igår dessutom.
 
Jönssonligan kom ner här innan för ca 1 timme sen och vi har käkar frukost tillsammans, smarrigt. Frukosten blir godare om man käkar med andra på något sätt. Det är även mysigare än att sitta själv. Vi snackade om att vi till nästa år ska hyra en stuga upp där vid Ullared en helg så ska vi shoppa loss där :-) Hade varit skit skoj, det var ju ett tag sen jag var där. Men man kan ju inte lägga pengarna på det än.
 
Nu ska jag sätta igång dagen och tvätta lite. Vi hörs senare! -ha det så bra.
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0