I know it gets hard out there...

Hej på er!
Jag sitter här och äter lite lunch innan jag ska cykla iväg till jobbet. Idag ska jag jobba mellan 13-16.45 så det blir jag som går över med barnen till förskolan där vi slår ihop oss. Mohamed skickade en bild på sitt ID kort så nu ska jag bara ta bilder på mitt pass och sen ska jag skicka in alla papper. Jag ska boka flygbiljetten nu i slutet av Oktober, dock måste jag se till så jag har alla papper med mig när jag åker ner där. Får absolut inte glömma något alls. Dock sitter jag och funderar på om jag ska åka i 2 veckor eller typ 10 dagar, jag hade ju velat vara där så länge som möjligt, men jag måste ju tänka på jobb också så att jag tjänar in pengar.
 
Nu ska jag käka vidare på min lunch. Ni får ha en bra dag så hörs vi senare!
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0