Höst!!

Godmorgon på er!
Just nu sitter jag härinne i köket och väntar på att min älskling ska komma online på facebook. Det är en NVS man här som försöker fixa med värmen och vatttnet men det vill inte funka. Nu när det bara blir kallare och kallare så blir det så även härinne och då vill man ju gärna att elementen ska funka, hoppas hoppas det går igång. Annars idag är det jobb mellan 13-16.30 så det är ju en rättså kort dag eller det är en kort dag :-) Jag hade ju stängningen igår och då jobba jag till 18 och jag satt med ett barn kvar själv i ca 35 minuter och det gick så sakta så det inte ör sant.
 
Jag får önska er en trevlig tisdag så hörs vi senare!
 
Puss och Kram
 
Jag och tre av mina systrar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0