Freeeedag!!!

Godmorgon!
Idag är det jobb mellan 12-16.45 och vi ska börja ha ett möte eller vi har möte varje fredag och man ska väl inte kalla det möte direkt men jag gör det. Jag hoppas att tiden går fort och smärtfritt. Efter jobbet ska jag och min lilla yster iväg till gymmet och köpa ett gymkort, ska höra om man får en träningsfri månad också först, men även om man inte får det så ska jag köpa ett gymkort där. Sen därefter så ska jag käka middag och sen ska vi iväg och storhandla för 2 veckor fram, kommer bli en del och en massa körande, men hellre de så vi får middag varje dag än så som vi hade det innan.
 
Annars idag är det väl rätt lugnt än, kanske att vi skulle få lite besök ikväll av Hannahs pojkväns kompisar, men det blir inget speciellt, bara lite snack och sen hem. Hoppas ni får en trevlig fredag, klä er varmt för det är kallt ute.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0