We dance on!!!

Go´kväll!
Idag hade jag som sagt inget jobb så vid klockan 13 så cyklade jag iväg till min lilla systers jobb och snackade lite med dem och sen cyklade vi tillsammans ner i stan och kikade lite och sen köpte vi ju med oss en smörgås från subway. Sen vid 17.45 så kom min stora syster och hämtade mig och min lilla syster så körde vi iväg till gymmet och skulle köra Zumba fitness, men tyvärr var instruktören sjukt så det blev afrodans istället och det var en besvikelse. Det var inte jobbigt för fem öre och jag är inte nöjd alls. Sen så tänkte jag att vi kunde köra på maskinerna efter passet, alltså kondition men tro fan inte att alla maskiner är upptagna då :O Jaja så det blev bara afrodans. Får kompensera det till imorgon istället och köra lite längre och hårdare ;P
 
Imorgon får vi dra iväg till gymmet lite tidigare för på kvällen ska vi till burlöv och kolla på bhåar. Måste få fatt i en bra sport bh så man kan köra på ordentligt på passen utan att vara rädd att tuttarna ska hoppa ut :D
Nu ska jag dricka min smoothie och tvätta. Medan tvätten är i så snackar jag med min älskling!
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0