Tagga utekväll!!!!

Hej!
Nu ska jag sitta och tagga till utekväll med lite bra musik. Jag dricker ju inte för det är jag som kör :-)
Jag ska även se om älsklingen kan komma till facebook så vi kan skriva lite innan vi ska iväg sen. Något jag hoppas är att det är den dj:n som är bra som är där idag för då kan man lita på att musiken är bra. Sen hoppas jag att där är mycket folk för då blir det genast lite roligare också.
 
Annars idag har jag bara tagit det lugnt, tvättat lite sängkläder och sen sett på tv. Nu på kväll så bjöd vi hem lite folk så åt vi kyckling tallrik ihop, väldigt trevlig. Sen har Hannah och jag fixat oss för utekvällen, hår, smink mm.
Jag hoppas ni får en trevlig kväll! Är det någon som ska ut och svira som oss? Malmö kanske??
 
Puss och Kram
 
 
Kör på en guld eyeliner idag! Snyggt! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0