Sh´bam!!!

Hej!
Läget? Här är det bra. Just nu är jag så sjukt trött i kroppen och orkar kanppt lyfta armarna och stå på benen, inte för att jag är sjuk utan för att jag har varit iväg och tränat. Jag och min lilla syster var iväg och tränade, vi körde först vårt program där vi blandade styrka och kondition och efter det så körde vi ett Sh´bam pass (dans pass). Vårt program vi körde såg ut såhär:
- Uppvärmning 15 min på crosstrainern
- Ben
- Bröst
- Rygg
-  15 min på löpbandet i uppförsbacke olika höjningar
- Axlar
- Biceps
- Triceps
Sen avslutade vi ju med Sh´bam passet.
Det kände bra och man blev så jäkla trött och kände hur musklerna pumpade. Ska försöka köra detta ca 3-4 gånger i veckan, kanske inte med styrka varje gång, men konditionen iallafall. Nästa gång ska vi hinna med mage också för det har vi i programmet, men vi hann inte.
 
Imorgon är det jobb igen, näst sista dagen på den förskolan jag varit på i november. Jag jobbar mellan 08-13 så kort dag. När jag kommer hem ska jag städa i köket lite så vi kan börja sätta upp ljusstakar och sådana saker. Får se om jag har ork till gymmet imorgon, egentligen så är det ju min vilo dag eller så kör jag zumba här hemma bara.
Nu ska jag snacka färdigt med min älskling sen blir det sängen. Ha en fortsatt bra kväll och sov så gott när ni lägger er!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0