Rst of my life!

Hej!
Idag var det fint väder, solen sken, synd bara att det blåste så himla mycket. Vi hade inte så många barn på våran avdelning idag så det var lugnt. När jag kom hem så ringde jag till Trelleborgshem för att höra om en lägenhet för de har inte svarat på mitt mail som jag har skickat så man börjar bli lite irreterad. Dock visade det sig att hon som har hand om det är på semester och är tillbaka på måndag så jag väntar då och ringer på tisdag igen.
 
Nu ska jag plocka undan lite och sen cykla iväg till gymmet och köra mitt personliga schema så man får lite träning även idag. Sen ikväll är det fredagsmys som gäller. Ska ner till video butiken och hyra film och så blir det nog lite godis också :-) Jag satt och kollade igenom bilderna från i somras när jag var i Tunisien och då var vi i en afffär och skulle handla till middagen och bland köttet så fann vi detta och var tvugna att fånga det på bild hahaha :-D
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!
 
Puss och Kram
 
Hahaha detta var dock inget som lockade oss! ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0