Mööööörr!!!!!

Go´kväll!
Nu har jag precis kommit hem från gymmet. Det blev bodypump och Sh´bam och nu kan jag fan knappt röra mig. Imorgon kommer det säkerligen vara dubbelt så jobbigt, men så är det ju när man arbetar sig tillbaka på trappan. Bodypumpen var så sjukt jobbig och jag blev så jäkla trött och sen skulle man ju dansa efteråt och man orkade ju inte lyfta benen ens :-D
 
Imorgon jobbar jag 08-13 och sen är det hem och ta det lugnt. Får se om det blir gymmet och mitt personliga pass för själva gymmet bjuder inte på några roliga eller intressanta pass på torsdagar. Nu ska jag käka min middag och snacka med min älskling! Ni får ha en fortsatt trevlig kväll och sov så gott sen när ni lägger er! Godnatt.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0