Lördag 17/11-2012

Godmorgon!
Allt bra med er denna lördag? Här är det bra. Jag vaknade nästan precis, så det blev ju en rejäl sovmorgon om man kan säga så :-D Idag vet jag inte alls vad som står på schemat, vi håller på att fundera ut något, så vi får se vad det blir så återkommer jag om den saken.
Igår satt jag och min syster och kollade lite lägenheter och hittade två stycken som såg helt okej ut, när man kollar på en sån ritskiss. Där fanns inga bilder på insidan utan jag gissar att det kollar man ju på visning. Så vi får se om vi lyckas flytta till nästa år.
 
Något jag har tänkt på nu när tiden bara rusar iväg och man är i affärer, är att alla har redan nu tagit fram jul sakerna, är det inte lite för tidigt tycker ni?
Jag ser framemot julen, det ska bli skoj att fira den och det är alltid så mysigt. Vi brukar alltid överraska våra föräldrar med att ha tagit upp julgranen till de kommer hem och det blir ännu mysigare att ha den uppe :-)
 
Nu ska jag äta min frukost så hörs vi senare igen!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0