Kvinnligt under!!

Hej allesammans!!
Allt bra med er? Här är det bra. Idag har jag inte skrivit något för jag inte haft något att skriva om och inte direkt haft någon tid. Nu på kvällen var vi iväg på kvinnligt under och kikade på bhåar och fick lite råd och sådant. Man har ju verkligen haft helt fel bh på sig. Jag fick med mig en sport bh och ett par trosor med mig hem och i slutet av månaden så ska jag köpa en vanlig bh också så man har en ordentlig.
 
Nu har jag precis sett på Twilight filmen och sitter även och snackar med min älskling. Nu börar The Big Bang Theory så ser väl på den också sen blir det sängen. Imorgon är det jobb mellan 11-15, kass tid men vad ska man göra??
 
Jag hoppas ni haft en bra dag. Vi hörs imorgon så ni får sova så gott när ni lägger er!!
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0