45 minuter Zumba och 10 minuter Crosstrainer

Hej!
Nu är jag helt slut. Som rubriken lyder så blev det gymmet och lite slit. Zumban är riktigt roligt och det är jättebra låtar som hon har. Efteråt tänkte jag vara extra duktig så jag ställde mig lite på crosstrainer. Mina ben blev helt slut alltså. När vi kom hem så käkade jag en banan och lite Gulasch soppa, det var smarrigt. Nu ska jag skriva med min älskling och dricka upp min vattenflaska och sen blir det sängen. Imorgon ska jag jobba så jag ska upp klockan 06 så jag kan tvätta håret.
 
Jag hoppas ni har haft en bra dag. Min har varit bra nu på kvällen för innan idag så typ bara sov jag :-D
Sov gott när ni väl lägger er! Godnatt!
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0