1 dag kvar!!

Hej!
Allt bra med er? Här är det bra. Imorgon är det sista jobbedagen och det ska bli så skönt. Plus att jag jobbar ju bara till 13 imorgon så det är ju en kort dag :-) Sen vet jag inte vad jag ska hitta på imorgon, blir väl bara lugn fredagskväll som det brukar bli. På lördag så ska jag och min älskling snacka med kamera så vi kan se varandra och höra varandra och det ska bli så skoj och jag har längtat som bara den :-)
 
Lillkusinen med sina föräldrar kom hit en runda nu ikväll så jag passade på att ta lite foto med henne och sen spelade vi lite spel. Man träffar ju inte henne så ofta nuförtiden så det gäller att passa på när hon väl är här :-)
Nu ska jag snacka med min älskling och sen blir det sängen!
Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon! Sov gott sen.
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0