You taught me to see the better truth!!

Heeej på er denna gudomliga dag! haha
Allt bra? Här är det bra. Solen skiner utanför fönstret, dock är det kallt så det blir inga kortärmade tröjor idag. Just nu har jag precis käkat frukost och lyssnar på lite musik. Jag ska strax sätta mig och planera min samling till tisdag, vi ska köra bornholmsmodellen så har jag hand om en grupp. Ska bli skoj, dock är jag lite nervös, men det fixar sig. Jag ska även kolla mitt experiment som jag ska göra på tisdag också. Kah ska vara Klara Kluring på jobb :D Lite nya saker som sker nu och man måste verkligen visa framfötterna :-)

Annars idag ska jag se till att tväta lite också och städa mitt rum lite, Mohamed vill ju se hur det ser ut, dock har jag inte tyckte det varit tillräckligt städat så han har fått vänta.
Vad ska ni hitta på med idag? Några roliga planer?

Hoppas ni får en bra dag med mycket sol och roliga saker!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0