.....

Tog en powernap innan på ca 2 timmar. Imorgon blir en lång dag på jobb igen, 07.30 - 16.30, kanske att jag skulle börja 07 om det behövdes, får svar ikväll. Imorgon skulle det regna, men ändå vara 13 grader, får hoppas att solen kan kika fram också, annars blir det tråkigt.
Imorgon ska en person komma och hämta min nuvarande säng som jag sålt till henne, så imorgon måste jag skruva isär den, får se om jag hinner på morgonen innan jobb för annars blir det rätt stressigt. Sen till helgen hoppas jag att min morbror kan hjälpa mig att sätta ihop min nya dubbelsäng :-)
Ska se till att sälja lite andra saker också så jag blir av med skitet :-)

Har eran dag varit bra? Min har varit helt okej, har dock haft huvudvärk och ungarna på jobb är lite sega på att lyssna, får hoppas de blir bättre på det snart.

Ha en fortsatt trevlig kväll!! Sov gott sen!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0