Work to work it out!!

Igår på melodifestival så var ju Erik Saade med och skulle dela ut sångfågeln och när han äntrade scenen så gjorde han ju ett litet medley på sina låtar, det var riktigt bra. Han sjöng även en låt som jag aldrig hört förr och tänkte att den måste jag ju leta upp. Innan idag eller ja för ca 2 timmar sen så hittade jag den och han sjunger med en tjej som heter Dev och den är riktigt bra tycker jag. Har ni hört den innan?? Jag tänkte iallafall dela med mig till er.

 

Nu hade jag tänkt leta fram lite kläder till imorgon, har lyckats bli av med alla mina leggins, förstår inte hur det kunde ske, eller jag har mina misstankar om var de kan ha tagit vägen, men iallafall när jag åkte till tunisien så hade jag ca 4-5 stycken par och nu står jag här med NOLL!!?? Liksom WTF :O :O

Imorgon ska jag jobba mellan 07.30 -16.30 så det är en lång dag, skönt med många timmar för det ger ju mycket pengar och det är vad jag behöver. Men även att få komma ut och få leka med de rackarna, de lyser upp en dag med deras bus och (ibland) kommentarer :P
Vad ska ni hitta på med imorgon? Jobb, Skola??

Hoppas ni haft en bra dag iallafall!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0