Where did it go wrong??

Jaha då blir det väl en hemma kväll då :/ Hannah vill inte ut och dansa och jag skule aldrig ge mig ut och dansa ensam, så därför blir det att sitta här hemma, vilket är ganska tråkigt ändå. Faan! Jag vill fan jättegärna gå ut och dansa idag :( Får väl vänta till sommaren när man åker till Tunisien så får man gå på disko där istället.

Såg lite på andra chansen, Melodifestivalen och jag måste ju bara säga att - VILKEN BESVIKELSE!!!!
Är det bara jag som tycker melodifestivalen iår har haft super konstiga bidrag och de har skickat vidare så dåliga bidrag till andra chansen och vissa till final dessutom. OMG!!!
Gick upp på mitt rum för pallar inte med sån skit musik. Bara Sean Banan som hade en helt okej låt, men inte som passar i meloddifestivalen direkt.

Nu håller jag på att skriva med Mohamed och sen får vi se vad man hittar på med, kanske en promenad ikväll, finns inget annat att göra ju.

Hoppas ni har en trevlig lördags kväll och om ni ska ut och dansa så kan ni väl vara snälla och dansa för mig med!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0