Trevligt sällskap!

Nu är även denna lördagen över. Dagen har varit riktigt bra och jag har fått mycket gjort. Jag har städat en massa och även tvättat en massa. Sen skulle vi äta middag med jönssonligan och det var trevligt, då kommer även vår syster Martina med hennes kille och käkar. Mark hjälper mig med min data, så hoppas den går igång.
Vår kompis Malmgren kikade även förbi en stund och vi satt och snackade och skoja en massa, har saknat såna tillfällen, får hoppas vi kommer ut och dansar snart också. Enligt Hannah så ska vi ut nästa helg den 31:a och dansa och jag hoppas att det blir av.

Nu snackar jag med Mohamed på facebook och sen blir det sängen. Hoppas ni också har haft en bra dag!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0