Panncake!!!

Go´kväll i stugan!!
Eller kväll är det ju inte, men mörkret börjar falla ser jag. Nu är snart hela hushållet hemma och det blir en massa liv och rörelser. Gjorde en sats pannkakor som vi håller på att tillaga nu.
Sitter även och skypar med Mohamed, han har varit och tagit bort sin andra visdomstand därnere nu och förhoppningsvis så slipper han smärtan nu. Jag vet ju hur det är för jag hade samma problem förra året och det var sjukt jobbigt.

Nu ikväll blir det bara Greys anatomy och sen försöka lägga mig rättså tidigt, ska ju jobba lång dag imorgon.
Hoppas ni har haft en bra dag. Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner! Vi hörs!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0