Mirakel!!!

Hej alla glada!!
Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik, har fått mina ögonbryn plockade också, hade låtit dem växa ut och kände nu att det blev lite för mycket hahha. Vår kompis från staffanstorp ringde innan och vi snackade lite. Han ska till Trelleborg ikväll så han kanske tittar förbi så snackar vi lite, dock är det ganska sen (kl 23.30, 00) så får se om man är vaken haha. Är rättså trött redan nu.

Jag satt innan idag och lyssnade på låtar från melodifestivalen och vissa låtar som jag tyckte var så dåliga då, har jag faktiskt fastnat för nu haha och en av dem är ganska otippad att JAG ska tycka om :P Men iallafall, innan gillade jag inte Dannys låt, men den börjar jag tycka mer och mer om nu och sen (Trumvirvel!!!) Björn Ranelids låt, "Mirakel" hahaha. Den blir bara bättre och bättre för var gång man lyssnar på den för tusan hahah. Tänkte lägga in den så ni också ska få en chans att lyssna och sen kan ni ju säga vad ni tycker om den? Like or Dislike??



Hoppas ni får en fortsatt bra kväll! Hoppas rätt låt vinner ikväll!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0