Långpromenad i solen!!

Nu är jag precis hemkommen efter en promenad med Miro (Hunden) i detta härliga väder. Solen skiner och det är precis lagom kallt. Vi var ute i 50 minuter och promenera och han var riktigt duktigt. Man fick upp flåset tillslut :D I örona hade jag Nrj, älskar att lyssna på musik när man är ute och promenerar.
Nu ska jag snacka lite med Mohamed och sen får vi se om man kanske går ut på en till promenad fast ensam då eller kanske hör om lillkusinen vill in i parken och leka lite på lekplatsen?? Jag där finns mycket att göra när det är såhär fint väder.

Sen ska jag leta upp kläder till jobbet imorgon, känns som man alltid har samma på sig och det börjar bli lite tråkigt, så dags att kolla igenom garderoben nu!!
Vad hittar ni på med denna underbara dag?? Har ni också solsken hos er??

Puss och Kram



Min underbara lilla kusin Felicia, här är hon dock typ bara 3 år kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0