Ikea!!

Hejsan allihopa!
Idag har jag spenderat min eftermiddag med min lillasyster och min mamma. Vi körde bla till Ikea och kikade lite och käkade även där, Köttbullar och pommes med brunsås och lingon och till efterrätt blev det jordgubbscheescake :D Mums! Sen körde vi vidare till engelbrekts boden och skulle kika på en vårjacka till Hannah, men hon hittade ingen. Vi körde även inom till min pappas jobb och gick på toa och snackade lite. Nu har vi precis kommit hem och jag ska bara ta det lugnt innan jag ska snacka med Mohamed. Ikväll är det ju även Greys Anatomy och jag har sett på reklamen och det verkar vara ett väldigt spännande avsnitt :)

Vad har ni hittat på med idag? Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0