Godmorgon!!

Hej på er! Allt bra med er?? Jag mår helt okej :-)
Det känns som jag nästan alltid har den rubrken, Godmorgon :-D Men jag kommer verkligen inte på vad jag ska skriva där uppe. Idag var det tänkt att vi skulle hem till min äldsta syster och dem på frukost men henne man har fått vinterkräk sjukan och då hoppade vi det. Så nu ska vi istället besöka vår kära Brita. Solen skiner och det är jättehärligt väder. Hannah och jag hade tänkt gå ut och ta lite bilder så vi får se om vi hittar något roligt ställe.
Sen när vi kommer hem får vi se om det blir någon utgång ikväll för Hannah och mig. Jag känner mig lite sugen och det gör Hannah nog också, men vi får se om vi kommer iväg eller inte, känns som allt hänger på Hannah :-)

Nu ska jag klä på mig för vi ska köra strax. Jag hoppas ni får en bra dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0