-----

Hej på er!
Allt bra idag? Idag var jag ju bokad för jobb, dock var det en felboking så det innebar att jag gick upp kl 05.40 i onödan, kändes lite surt faktiskt. Men jag stannade på förskolan och snackade lite och lekte med barnen till klockan 11 och sen gick jag hem igen och käkade lite lunch. Solen skiner där ute och det är inte helt för kallt därute. Blir nog en promenad sen med Miro, dock vill jag vila någon timme nu för jag är riktigt trött nu.
Hannah kom dessutom hem precis så kanske att vi går på en promenad tillsammans. Kanske går in i parken lite, där är riktigt härligt när solen skiner.

Nu ska jag upp och vila lite, vi hörs senare!!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, nice ;) Har du provat att hoppa BungyJump eller fallskärm någon gång? Det skulle jag aldrig våga :P Kram!

2012-03-12 @ 19:31:33
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0