Tröööttttttt!!!!

Hej! Allt bra med er? Här är det helt okej, dock är jag riktigt trött nu och vill lägga mig och sova, men tänker inte göra det. Jag tänker spela lite Sims3 nu och sen får vi se vad jag hittar på med.
Mohamed hade hittat en lägenhet igår som var riktigt fin sa han. Vi har till och med en tvättmaskin denna gången. Så jag får se till att packa om i väska igen och lägga av lite saker för nu kan man ju tvätta upp det man tar med istället.

Idag jobbade jag ju en kort dags, 9-13. Det var en helt okej förskola, dock den första halvtimmen var lite sådär, personalen sprang runt och gjorde inget för att göra en välkommen. Men sen blev det bättre och ungarna var helt okej.

Nej nu ska jag sätta igång spelet. Hoppas ni har haft en bra dag änsålänge!

Puss och Kram
 

                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0