8 dagar kvar!!

Hej på er!
Det var ett tag sen jag uppdaterade i bloggen. Har inte hänt så mycket så har inte haft något intressant att blogga om. Nu är det 8 dagar kvar tills jag åker ner till Tunisien över sommaren, ska bli riktigt skönt att komma ifrån Sverige lite, dock kommer det bli lite jobbigt med den värmen därnere, men hoppas man vänjer sig efter ett tag. Jag kommer vara där i ca 2 månader. Jag funderar om jag ska ta med mig en dator ner, dock tror jag knappt jag gör det utan jag går iväg till ett internetcafé istället.

Denna veckan som varit har jag hållt på att packa resväskan lite, brukar alltid annars göra det typ i sista minuten. Jag har lite för mycket i den, men kommer nog ta över ett par saker i handbagaget istället. När jag skrev packlistan så tänkte jag att nu ska jag inte ha med så mycket utan jag tvättar det där istället, men ändå är det nästan för mycket :/ Jaja, får låta det gå för denna gången, dock är det ju schampoo, tvål, hårinpackning och sånt som väger en del och när man reser hem så har man inte det med sig.

Nu ska jag strax snacka med Momme på facebooken och höra om han hittat en bra lägenhet idag, han hade tittat på en för 1000 dinar ( ca 5000kr ), men det är inte i vår budget. Får hoppas han hittat någon annan. Dagen jag åker ner så ska hans kusin gifta sig, så vi får se om vi åker på det bröllopet också :)

Hoppas ni har haft en bra dag!?!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0