Solsken!

Hej!
Hur mår ni? Jag mår bra, dock är jag väldigt trött, känns som man har Jetlag... :/
Imorse ringde min mamma och väckte mig och undra om jag ville jobba idag mellan 13-18, Perfekt tänkte jag för då får man några hundralappar i Augusti också :-)
Annars idag har jag inte planer, efter jobb blir det nog tvättning, ska tvätta kläderna som jag hade med mig ner till Tunisien.
 
Min resa gick väldigt bra och det var fint väder varje dag, ca 43-45 grader. Dock var jag inte så mycket på stranden i och med att Mohamed jobbade och det är tråkigt att gå ensam dit, plus att det fanns de människor som snodde ens saker på stranden, Tråkigt!
Jag var där i 33 dagar och min kompis kom och hälsade på oss med hennes kille, han är också tunisier men han bor i huvudstaden Tunis, vi var i Sousse.
 
Mer om min resa får bli när jag har mer tid en annan dag och ni kan få se lite bilder, dock var jag kass på att ta bilder denna gången :/
 
Hoppas ni får en bra dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0