Tvätt dag i Tunisien!!

Idag vaknade jag upp vid tre tillfällen, men jag somnade om igen. När vi väl båda vaknade så käkade vi lite frukost och sen gick Mohamed iväg till medina där de säljer frukt och grönsaker billigare. Medan han var iväg där så duschade jag och lyssna på det: I VARMVATTEN :D haha Efter jag duschat så tvättade jag några av mina kläder, då vi inte har någon tvättmaskin så fick det bli i badkaret, men det funkade hur bra som helst. När Mohamed kom hem igen med varorna så satte jag på lite mascara och fixa mitt hår och nu så sitter vi på vårt stammis café så jag kan få lite internet. Sen ska vi hem och laga middag. Jag hoppas ni har det bra! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Martina

Låter mysigt och sitta på cafe och ta det lugnt :) Njut! <3

2012-01-10 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0