Sömnlös natt i Sousse!

Go'kväll på er! Hoppas allt är bra med er idag! Själv så är det sådär, sov knappt något inatt för jag mådde illa och hela dagen har jag mått illa, tror det var maten igår. Mohamed har varit iväg och rakat sig idag, blev tjusigt :) Sen när han kom hem så hade han med varsin brik som han köpt från någon restaurang, men äggen härnere gör de inte helt färdiga utan de är lite lösa och jag hatar det, tur jag ska göra brik imorgon :P Medan Mohamed var iväg så duschade jag och diska och klant som man så råka jag skära mig, svider som fan rent! Nu sitter vi på ett kafé och han dricker kaffe och jag dricker lite coca, jag hoppas magen blir bättre sen. Sen när vi ska hem så ska vi laga middag, ikväll blir det cupens, hoppas det är bättren igår. Vad har ni hittat på med idag? Ha det superbra! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0