Måndag 30/1-2012

Första veckodagen sen jag kom hem och snart en ny månad dessutom, det går fort nu. Idag har jag inget jobb så jag ska försöka ta tag i att tvätta lite grann, som jag skrev igår så luktar de kläderna jag hade med mig till tunisien rök för typ nästan alla röker där. Jag vaknade vid 13 idag av att Mohamed ringde mig, det var skönt att höra hans röst, saknar honom redan ju. Men jag hoppas att tiden går fort till jag ska ner där igen och att jag kan få jobb så jag får in pengar. Just nu håller jag på att ladda över bilderna jag tog därnere till datorn så jag kan sätt dem på min facebook. Jag är ingen kamera människa alls och gillar inte att bli fotad heller, men jag tyckte ändå jag var duktig. Tog ca 400-600 bilder och det är riktigt bra för att vara jag hahaha. Hannah är också hemma idag så vi får se om vi hittar på något tillsammans, hon ser på film just nu. Hoppas ni får en trevlig dag! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0