Jaha!

Nytt år redan, det känns som tiden bara flyger iväg. Just nu befinner jag mig i Tunisien, har varit här en vecka nu. Det är trevligt, dock gillar jag inte att här är så många små gator så det är svårt att veta var man ska. Allt är bara bra med mig och Mohamed och han vill att jag stannar ytterligare 1 månad, vi får se. Under dagarna så är vi mkt hemma eller så går vi ut till kafé och dricker kaffe, jag dricker vatten eller te. Jag får träffa många av hans kompisar och även från hans släkt, man känner sig nästan som ett föremål de vill kika på haha. Vi har även varit hemma hos hans kusiners hus, de är väldigt trevliga, plus att där var lite tjejer också som jag kunde prata med. Vissa av dem kunde engelska så då kunde man prata. Mitt nyår var väl inte det bästa, vi var hemma hos oss innan vi skulle ut och drack lite, jag drack vin som jag spädde ut med fanta, helt okej, men vi hade inte ätit middag innan så det var liksom inte helt bra. Mohamed drack öl, rent för mycket tyckte jag. Sen skulle vi ut till disko, där Sami jobba, men vakterna var helt sjuka i huvudet, det släppte inte in folk och sen sprutade de tårgas och knuffade på folket, så vi körde till Monastir istället vilket ligger ca 30-40 min ifrån Sousse. Där gick vi till ett disko, och Mohamed och Samir dansa loss, jag har videos och foto på det haha :P Väl där drack jag inget. Sen vid fyra, halv fem så körde vi hemåt och gick och la oss. Igår den 2/1-2012 så gjorde vi inget alls, vi var bara hemma. Mohamed åkte iväg och handla till middagen och jag städade lite och diskade. När han kom hem så spelade vi kort och den som förlorade skulle laga middagen, det blev jag såklart haha. Jag gjorde spagetti och köttfärssås, han gillade det mycket. Det var det bästa jag ätit änsålänge här :D sen såg vi på film, Gremlins, den var bra och Gizmo var så jäkla söööt! Jag hoppas att ni har det bra! Ta hand om er! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0