1vecka kvar!

Tiden flyger iväg härnere! Hej förresten! Allt bra? Här är det bra, lite bråk eller konflikter blir det emellanåt, folk som känner mig vet att jag inte är en lätt människa :-D I två dagar så har Mohameds bästa kompis varit här, Hassen. Vi har varit ute på café och sen har vi varit ute på disko de två dagarna också. Första egen drack vi vin och på diskot fick jag en Sex on the beach, dock hällde Aymen, MohAmeds kusin, för mycket vodka i. Sen andra dagen så köpte Hassen en vodka flaska som vi dela på och hans kompis, sen snodde jag Mohameds drink. Den kvällen blev jag lite för full, plus att jag och Mohamed fick gå hem från diskot och det var inte kul. Idag så har vi inte gjort så mycket, Mohamed har varit och rakat sig och klippt sig, nu sitter vi på café och ska sen gå hem och laga middag, spagetti och kyckling. Vad hittar ni på med? Ha det super bra! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0