When the heartache is over, i know i won´t be missing you!!!

Hörde en gammal Tina Turner låt innan i bilen och den är ju bara så jäkla grym. Alltså vissa låtar blir man aldrig trött på utan man gillar dem bara mer och mer ju äldre man blir, sen att texten är så jäkla bra gör ju det hela bara bättre. Just nu sitter vi och ser film, dock fick vi pausa den en stund för Fritte skule ner till affären innan den stängde. Filmen är riktigt bra och den är värd att se, skriver ett inlägg och nämner den imorgon om ni är sugna på att se den.

Strax ska jag lägga mig ska bara skriva lite till med Mohamed och gå ut med hunden efter filmen sen blir det sängen för jag ska upp tidigt imorogn och skypa med Mohamed och han kan bara tidigt på morgonen :P Kyss karlsson på den va :D

Men innan jag avslutar så ska ni få låten jag hörde!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0