There´s never a rigth time to say goodbye!!

Godmorgon på er!
Jag har varit upp i ca en timme nu och idag ska vi hålla på och hjälpa min syster och hennes kille att flytta till deras nya lägenhet. Lägenheten ska tydligen vara så jäkla fin och stor framförallt. Känner på mig att det kommer bli en tuff dag och kommer säkert ha ont i ryggen sen. Två av min systers pojkvän ska också hjälpa till sen består vi andra av oss i familjen, God give me strenght!! :D

Idag ska ju även min kompis och hennes pojkvän bege sig av till tunisien. Fick höra att Bechir ska mellanlanda nere i Kairo och måste sitta där i sju timmar, fy vad tråkigt det måste vara, speciellt när man flyger ensam. Sen ska Jenny mellanlanda i Frankfurt och hon behöver inte sitta och vänta så länge, plus att hon ska inte flyga förrän 06.05 imorogn bitti. De var precis här förbi så vi kunde säga hejdå och önska dem en trevlig tripp, så ser vi Bechir i sommar igen om inte tidigare. Tror denna sommaren kommer bli en höjdare :) Känns så nu iallafall :)

Vad har ni för planer för dagen?? Något roligt som ni kan dela med er av?

Ha en underbar dag i solen ch blåsten!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0