Söndag 19/2-2012

Godmorgon!!
Dock har jag varit uppe redan i någon timme, men datorn har varit så seg så jag har inte orkat skriva förrän nu. Idag är det söndag och imorgon börjar en ny arbetsvecka, om där är jobb vill säga. Hade önskat att där fanns så man tjänar mer i mars, men nu är det sportlov nästa vecka och då är där barn som är lediga så det kommer säkert inte finnas något utan jag får väl också ta sportlov. Man kan kanske passa kusin lite också i veckan.

Idag har jag inga planer direkt, ska nog snart gå upp och duscha och fixa till mig lite, sen blir det kanske någon promenad eller något, min yngre systrar ska dra hem till mina äldre systrar och spela lite super Mario, dock vet jag inte om jag känner för det direkt. Utan det får väl bli en kväll med mig själv, kanske sätter på en ansiktsmask också. hahaha blir ingen rolig skrivning för er att läsa, men det är väl alltid något.

Jag hade hoppats att min älskling kunde åka till sin kompis snart så vi kunnat snacka på skype, saknar hans röst nu och sen hade han precis rakat sig och det vill jag se. Han har en tendens att när vi inte snackar på ett tag så skiter han i att raka sig och deras skägg växer ju som tusan och väntar han för länge så blir det ganska mkt och långt :D Jag gillar icke det direkt :D

Vad har ni för planer för dagen??

Ha en underbar dag allesammans!!

Puss och Kram




Bjuder på lite skön musik såhär på Söndagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0