Seeeeeg!!!!

Usch jag är så jäkla seg. Skulle ha duschat för några timmar sen men har fortfarande inte gjort det. Jag är så jäkla trött idag och vill bara gå och lägga mig men det är inte lönt än för då bara jag vaknar sen. Just nu håller jag på att skriva med älsklingen på facebook, jag hoppas han åker till sin kompis imorgon så vi kan snacka på skype då. Jag var precis nere i affären åt min mamma, skulle köpa någon A-fil, då passade jag på att köpa lite vingummi till mig :P

Nu sitter jag bara här vid dator och ska snacka mer med Mohamed och lyssna på lite musik, sen får vi se vad jag hittar på med. Hannah och Frida åkte hem till våra äldre systrar så det är bara jag och pärona hemma :D

Vad har ni hittat på med idag? Något speciellt eller ni tar det bara lugnt och förbereder er för en jobbe vecka?

Ha det fortsatt bra!
Puss och Kram




En bild som togs förra året i Augusti! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0