Plötsligt händer det.....

Imorse när jag vaknade var jag riktigt trött, orkade knappt gå upp. Men det var bara att pallra sig upp för idag var det jobb på listan. Dagen gick väldigt fort och den var helt okej, blev jobb även imorgon så det är super bra, sen skulle de se på fredag. Jag hoppas det bara öser in med jobb för pengarna behövs verkligen. Efter jobbet så snackade jag med min kompis som också jobbar där, men hon har fast jobb, vi snackade bla om min resa och om en del andra saker och sen efter fortsatte jag hemåt och då träffar jag på min kusin och min moster. Alltid lika trevligt att träffa dem, vi snackade om resan och en del andra saker också. Måste verkligen bestämma in en dag där vi ses så vi kan kolla på lite bilder och snacka helt enkelt, är så dåliga på att ses nu förtiden.

Just nu snackar jag med Mohamed på facebook och sen efter så blir det väl sängen, är så jäkla trött. Jag och Mohamed snackade ju även inatt mellan 02- 04.30 och sen skulle jag upp kl 09 så det var liksom inte många timmars sömn.
Dock ska jag fixa ett inlägg med bilder från när jag var i tunisien som ni får se senare ikväll så håll utkik efter det :)

Hoppas ni har haft en bra dag! Ha det gött!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0