Oturs förföljd??

Go´kväll i stugan!!
Idag har det varit en lugn dag, har mest hängt här hemma med lillkusinen och min lillasyster. Vi har spelat lite wii och sen sett på tv. När Hannah slutade vid kl. 15 så cyklade Frida och mötte upp henne så körde de till Lidl för att handla så vi kunde göra lite middag idag. De kom hem med pommes och skinsnitzel och så hade vi brunsås här hemma. Det blev smaskens :P

Efter middagen så drog jag ut till en lekplats i vårt område med lillan och lekte lite, dock blir det mörkt så fort under denna tiden på året så det var inte roligt och leka där direkt för man ser ju knappt var man sätter fötter för det är väldigt dåligt med belysning på just lekplatsen tycker jag.

Innan i förmiddags så snackade jag med Mohamed, han var dock 1 timme och 40 minuter försenad för han fick ta bussen hem till sig och gå på internetcafé där för där han var var internetcafét stängt, konstigt nog. Men vi han snacka i ca 1 timme iallafall så det var ju bra. Vi får se hur detta ska gå.

Just det! Jag ställde mig och skulle diska innan vi skulle göra middagen och otur som jag alltid verkar har så hade ett glas gått sönder så jag skär mig i min tumme ju och det börjar blöda rätt mycket. Då hoppar Frida in och tar över diskningen och hon fixar det utan att skada sig. Är jag oturs förfölj eller rent av klantig?? :D

Hoppas ni har haft en bra dag!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0