Ny vecka börjar nu......

Jaha då var det måndag igen och V.8 börjar idag. Tiden går så snabbt och speciellt helgerna bara flyger iväg. Man hinner knappt göra något känns det som. Idag börjar även sportlovet och alla barn/ungdomar som går i skolan är lediga. Lär man väl se en massa kids ute :) Om de inte sover bort dagen vill säga.

Idag har jag inte gjort upp några planer, jag hoppas att Mohamed kan åka till sin kompis så vi kan snacka på skype senare idag iallafall, känns som det var en evighet vi gjorde det och jag saknar hans röst nu.
På lördag drar min kompis till tunisien med sin kille (han är ifrån tunisien). Hon ska vara där i två veckor. Man hade kunnat hoppats att man fått lite jobb på förskolan, men det blir väl knappt något.

Vad ska ni hitta på med idag??

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0