Love is wicked!!

Nu har jag varit och mött upp min lilla syster Hannah och vi körde till Lidh för hon skulle handla någon mat att äta för det var fisk på förskolan och hon gillar verkligen inte fisk. När vi kom hem så tog jag Miro på en runda. Nu har vår andra lilla syster också kommit hem och dem sitter och käkar middag och då tänkte jag passa på att göra ett litet inlägg till er.

Hannah sitter och tjatar på mig om att hon är så super sugen på att gå ut och dansa, får se om det kan hönda i helgen maybe?? Who knows. Dock hade jag velat att hon fick med några av våra "killkompisar" för då hade det säkert varit roligare :-)
Men jag måste ju ändå säga  att det är helt okej att gå ut med bara Hannah och jag också för det var jäkligt skoj sist det bara blev vi ute.

När de har ätit upp så skulle vi hjälpa vår lillasyster med henne klädstil, vi känner att det är dags för henne nu att komma upp ur fjortis livet som hon lever fortfarande, hon är liksom 19 år nu.
Ett annat plus idag är ju att solen kommer fram nu och än har det inte regnat, Wiiiee!!

Ha en fortsatt trevlig dag!!

Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0