It´s gonna take some time but i know your worth fighting for!

Oj vad tiden går fort, klockan är redan mer än halv ett, kanske dags att lägga sig? :D
Jag håller på att snacka med sötnosen på facebook och då glömmer man helt bort tid och rum, börjar bli lite jobbigt nu att vara ifrån honom så länge :/ Man vad ska man göra??
Jag håller även på att skriva ner ett litet projekt som jag ska göra, ni får reda på mer när jag väl är igång med det, kanske ;P Innan bakade jag lite och gjorde plättor, jag fick göra mina plättor sist, som vanligt för de andra var lite mer hungriga än mig typ eller något. Men de var goda! :)

Nu har jag legat och snackat, skrivit på mitt prjekt och lyssnat på musik i några timmar och ögonen börjar bli lite trötta nu och jag vill inte komma upp försent imorgon för då försvinner hela dagen bara. Så kanske dags för sängen nu.
Vad har ni hittat på med idag? Det var ovanligt många som kikade in här idag, spännande!

Hoppas ni sover gott inatt!!

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0