Go´kväll!!!

Då har lördagen passerat och det är söndag och snart börjar en ny vecka. Idag har jag kört runt en massa, kört min syster till någon träff och sen hämtat mina yngre systrar och sen kört och handlat med dem.
Sen som jag skrev innan så skulle ju jag och min storasyster testa och göra morotsmuffins idag, well det blev jag som fick göra dem själv och dem blev jäkligt goda måste jag säga. Men de var väldigt mättande. Efter jag hade lagat dem så fick jag laga middag för det var ju ingen annan som kunde göra det. Men det var gott, Kotlett, potatis, morötter och brunsås, Mums!!

Nu sitter jag här och skriver lite och spelar kort med min yngsta syster. Ska strax hoppa i bingen för jag börjar bli trött nu.
Jag hoppas ni har haft en bra dag iallafall!!

Puss och Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0