Changes!!

Oj!!
Jag och Hannah var ju nere i stan efter att hon slutade vid kl 13. Vi cykla ner först till vårt en apotek men de hade inte krämen vi var ute efter så vi fick ta det apoteket som finns i vår "stora" galleria :D Där fanns den och tusan vad dyr. Tuben är inte särskilt stor och ändå kostade den 199 kr :O Allt höjs som tusan nu för tiden tycker jag, minns när man var liten och allt var billigare då, dock inte jätte billigt, men billigare.

När vi kom hem så tog jag en liten promenad med Miro (vår hund) och sen satte Hannah och jag oss för att se på Oc, minns ni den serien? Jag älskar den och jag gillar de avsnitten där Logan Marshall-Green var med, han spelade Ryans bror Trey. Hotstuff haha!! :P

Efter Oc så var vi så jäkla trötta så vi båda somnade i soffan och sen vaknade jag till och då gick jag upp på mitt rum och somnade om igen. Vaknade vid kl 20.41 haha snacka om att sova bort en hel kväll. Nu sitter jag här, har precis ätit en macka och nu ska jag se på lite tv och sen blir det väl att försöka sova igen. Imorgon ska vi hjälpa min syster och hennes kille att flytta till deras nya lägenhet. Den ska tydligen vara jäkligt fin så det ska bli skoj att se den.

Imorgon åker även min kompis till Tunisien med hennes kille för hans visa har upphört här i sverige så han måste tillbaka så får de skicka efter nya papper. Hoppas det löser sig för dem och det inte tar för lång tid.

Nu ska jag se på en film och snacka lite mer med Mohamed på facebook. Vi hörs imorgon! Sov så gott när ni går och lägger er.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0