Snöstorm!!

Det fortsätter att snöa och blåsa. Det är mysigt när man är inne men därute så är det inte så skoj. Det är riktigt kallt och när man får snön blåsandes i ansiktet så gör det ont. Jag har tvättat 2 maskiner tvätt nu så jag har kläder för näsa vecka. Nu håller jag på att tina kycklingen till middagen, blir kyckling gryta idag också för de tyckte det var så gott.
 
Nu ska jag skicka ner min syster och hennes kille till affären och handla lite dricka till middagen och sen blir det att sätta igång med den, ska bli gott. Annars blir det en lugn kväll, ska snacka med min älskling lite nu coh sen sätter jag igång en film.
Ni får ha en fortsatt trevlig söndag och ta det lugnt om ni ger er ut!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0